I love it, when the plans come together.

Tere.

Viimasel ajal on palju toimunud ja palju toimumas, seega pole aega olnud siia midagi kirjutada. Nüüd võtan ennast kokku ja räägin viimatisest kinokülastusest – filmielamusest nimega “A-Rühm”.

Nagu paljud minuealised, olen ka mina üles kasvanud “A-Rühma”, “Knight Rideri” ja “MacGyveri” ajastul. Uudis uuest “A-Rühma” filmist pani mind kohe sellest kuuldes kihelema. Kuigi ma esialgu kahtlesin, kas uued näitlejad suudavad nii lahedad olla ja rolli sajaprotsendiliselt sisse elada nagu vanad seriaalinäitlejad seda tegid. Siiski olin ma pärast traileri nägemist kindel, et tahan seda filmi näha ja seda just kinos. Ootamatu idee aga oli kinno minna kohe linastuspäeval 11. juunil. Seega oli kinosaal paksult rahvast täis.

Filmi algus pidi ära tegema  tutvustamise töö, sest vana sarja vanad fännid poleks muidu võib-olla hoobilt aru saanudki, kes uutest näitlejatest keda mängib. Seega oli algus võib-olla veidi liiga veniv, kuid see-eest oli actionit ja huumorit piisavalt. Mida edasi, seda sisukamaks tegevus muutus ning seda huvitavamaks läks ka film. Sisu ei hakka siinkohal ümber jutustama, vaid soovitan kõigil siiski see film ise järgi kaeda. Tuleb tõdeda, et kinosaalis veedetud kaks tundi möödusid vägagi lennukalt, sest filmi tempo oli vägagi kiire ning iga natukese aja tagant muutus tegevustik ning olukord. Põnevust oli küllaga ja seal avaldus ka kino üks miinuseid – nimelt mida suurem ekraan, seda halvem on minu silmapaaril jälgida kiireid kaadreid.

Filmi esmamuljet rikkus ka veidi kohe alguses kõlanud räpplugu, mis pani mind kartma, et BA ongi mingiks hip-hopi guruks muudetud. Siiski tuli filmi jooksul ka rokki, mis on minu arvates jõulisuse poolest actionile palju iseloomulikum muusika.
Filmi ülesehitus ja seos seriaaliga tõi kohe võrdluse hiljuti samuti kinos nähtud “Elm Streeti luupainaja” uue versiooniga (millest ma vist siin blogis polegi pikemalt vestelnud:O Nu eks ma räägin neile, kes küsivad, hiljem omaette). Nimelt seal filmis oli võetud kokku kogu ajalooline osa, mida kunagi üheski filmis tegelikult ei näidatud ning segustati seda viimaste osade püäntidega. Seega kõik oli tuttav ja teada, aga kõik oli samas ka uus. Nii ka siin “A-Rühma” filmis. Käidi läbi kogu tee kõige algusest alates kuni n-ö tänapäevani välja – seriaali fännina teadsin ma seega ülesehituse põhimotiive selgelt, kuid teostus oli piisavalt läbi mõeldud ja andekas, et oli siiski huvitav seda jälgida.

Seega seni kuni seda veel kinos on, külastage julgelt ja loodan, et naudite samaväärselt. Sest kui on ikka väärtuslik film ja on võimalus, et see Teile meeldib, siis ei tasu piraatlusega tegelda, vaid toetada kinokülastuse või tulevikus DVD ostuga filmi tootjaid, et näidata, et nende filme tahetakse veel ja veel näha;)

Ilusat suve jätku,
Daun.

Lisa kommentaar

