Iga aasta kordub see kõik…

Tere hilisõhtust varahommikut kõigile.

Jällegi on möödas suvi – linnud ei viitsi enam laulda, lilled ja paljud loomad uinuvad mõnusasse talveunne – loodus justnagu sureb. Ja seda kõike selleks, et pärast mõnekuist puhkust jälle ärgata.

Minu jaoks ongi sügis küll meeletult ilus, aga ka masendav aeg. Et temast tekkinud kõik positiivsed ja negatiivsed tunded välja elada, tegin ma RMf555-le uue loo ja video. Video on kohe peagi kättesaadav youtube‘i RMf555-e lehelt.

“Suvetsiid”

Sa saabudes südame mul soojaks teed
ja jooksma hakkavad kõik mahlad mu sees.
Ma ärkan kui unest, mis kestnud kuid.
Elustad hinge, nii vabanen ma, kuid
see kõik on nüüd läbi – Sa pead lahkuma.
Külmaks muutub hing ning hakkab tahkuma kõik.

Mu sees olnud Päike on vajumas looja,
sinist taevast katab hall pilv.
Jahenev süda on kui sõnumitooja,
väsimust-kurbust on täis minu silm.

Iga kord, kui Sa tuled, armun ma jälle.
Mu südame sügavusse jätad Sa jäljed,
kuid peagi mu hing ei suuda sulada hetkeks,
Sa pead jääma mu juurde igaveseks.
Kui ei jää – tuleb jääaeg minu sisse
ja ma purunen igatsusest!
Või siis mitte…

Iga aasta kordub see kõik.

Taas toimub suvetsiid…

Daun.

Lisa kommentaar

