Õli tulle

Yo-yo-yo!

Täna on siis see tähtis päev, millal toimub suur kontsertüritus, mille korraldajateks ja üheks esinejaks on Surakas. Pole mõtet pikalt rääkida üritusest, mida pole veel toimunud, kuid viimane aeg on teha kauni talveilma õhtu jaoks kevadisi plaane – ja kevadekuulutajaid käib laval mitmeid.

Kadri

Olles pärit samast naabruskonnast Riisiperes olen ma tema tegemistega viimastel aastatel üha enam kursis. Lisaks sellele, et ta oli tegev RMf555-e LIOR albumi vokaaliprodutsendina, oleme üksteisele muusika tegemisel ja enesearendusel vaimselt ja füüsiliselt pidevalt toeks. Õnneks mul õnnestus läbi suruda idee “Kadri Suraka kontsertile esinema!”. Ja arvestades kuidas ma naudin tema sügisese alatooniga õhulist kitarri-vokaali muusikat, siis ma usun, et tänane õhtu saab väga meeldiva alguse!

Miip

Miip on minu jaoks alati olnud positiivne üllatus Eesti muusikataevas. Seda juba esimesest kontsertkogemusest aasta 2008 alguses. Nende lihtne muusika lihtsa sõnumiga on kergesti meeldejääv ja seetõttu ka midagi ainulaadset. Minimalistlik klaver vs bass vs akustilise kõlaga kitarr teeb kokku midagi sellist, mida mina olen kunagi tahtnud oma hiphoplugudes kasutada. Seega mingis mõttes nagu eeskujud ka!

Kruuv

Kruuvi olen ma näinud vist korra laivis. Nende rütmid peaksid kindlasti täna õhtul kevadise tunde südametesse tooma!

Surakas

Tulemas on esimene korralikult ettevalmistatud laiv;)

Intimate Flower

Neid olen laivis näinud umbes kolme loo jagu ühel üritusel, kus ka Surakaga esinesime. Mäletan ainult rajusid meloodiaid, pimedat ruumi ja karglevaid inimesi.. Eks täna üritan saada selgema pildi, kes seal pimedas on, kes kargab ja mis meloodiad inimesi niimoodi käituma sunnivad!

 

Kohtumiseni Õhtul!!!

Daun da geitarist.

Lisa kommentaar

