Lumetsiid

Tere.

On taas saabunud kevad ja ilmad hakkavad soojenema. Varsti on kuulda linnulaulu ja võib-olla veel midagi. Hetkel aga saab kuulda ja vaadata RMf555-e uut pildirida nimega “Lumetsiid”.  http://www.youtube.com/watch?v=moqNQuCSqjQ

Kui Sa lahkud mu juurest ei muutu ma kurvaks,
Sind asendab kõik see, mille nimel võiks surra.
Meie vahelt on sulamas viimnegi jää,
nostalgiline mälestus on kõik, mis Sinust jääb.
Ma tean, et Sa tuled peagi tagasi mu ellu
ja ei lase unustada hetki, mis sööbinud mällu,
ja tapad taas kogu elu, mis on mu ümber.
Kuid praegu Sa ei suuda, sest Su aeg on nüüd ümber!

Mu sees olev päike on tõusmas taas..
Ja külmunud hinge ta sulatab..
Hallid pilved on kadunud.
Võitmas on mu südamesoojus.
Ärkab mu ümber kogu see maa,
mida ei tundnud olles Sinuga..

Ma tunnen, kuidas hing muutub kergemaks
ja tuleviku taevas üha selgemaks.
Ma olen armunud taas, aga seekord temasse,
kes saabudes alati südame mul soojaks teeb.
Lahku nüüd Sa, kes sa minu vastu külm
ning kelle tulek alati kui ootamatu surm.
Sa küll meeldid mulle, kuid kõigel on piir
ja ma ootan, kuni oled läinud lõplikult siit, sest
mu sees olev päike on tõusmas taas…

 

Iga aasta kordub see kõik!

 

RMf555

Lisa kommentaar

