MP1a

Yo

Täna aasta tagasi läksime Intsuga esimest korda proovikasse. Proovima, kas meil on veel mõtet bändi teha. Ja olenemata pikast ja vaevarikkast algusest on Mirror Phase oma esimese aastaga saavutanud palju.

Aga täna ma ei räägi sellest, kui ägedad bändiliikmed mul on, kui vaevarikas on pidev liikmete vahetus ning kui palju tööd ja vaeva me oleme asjade kallal näinud. Usun, et need on osaks iga noore bändi ajaloost, seega ei tunne ma meie suhtes mingitki erilisust. Aga paratamatult on see parim bänd, kus ma kunagi olnud olen (vabandan endiste bändide kaaslaste ees). Nimelt olen ma juba rmfi ajast tahtnud teha popprokki, kasutada erinevaid elektroonilisi vidinaid ning samas olla kergelt toores kolmeduuripunk. Oh kui jubedalt see kõlab, aga oh kui lahe on seda teha.

Olen hetkel võib-olla liigselt ajendatud Max Hsu viimasest feissbuugi postitusest, kus ta vabandas oma bändi, Superchic[k]’i, halbade lugude eest. Meil küll pole olnud rangeid tähtaegu, kuid siiski oleme me seni lugudes pigem lähtunud sellest, kuidas me neid esitada tahame ning mida need lood meis endis bändina arendavad. Seega oleme me kohati võib-olla liiga lihtsad ja kohati liiga laia muusikalise spektriga. Siin on minu sisend piinlikult suur. RMfi tehes ma tahtsin teha kõike, MP puhul olen ma palju ego alla surunud, kuid mingid kahtlased lained löövad ikkagi sisse. Siinkohal ongi terav kriitika see, mis aitab veidikene tagasi tõmbuda (sest bändikaaslaste jõuvõtted enam ei aita).

Miks ma seda kõike räägin, on see, et tahan vabandada kõikide fännide ja eelkõige bändikaaslaste ees, sest alljärgnevalt tegin ma kaks remixi ühest meie levinumast loost “Inner Soldier”. Mõlemad on sama äärmuslikud, nagu seda oli kunagi RMf, nagu seda olen alati olnud mina ning mida vast kunagi ei ole Mirror Phase. Lihtsalt võtke neid kui meeldivat vaheldust inimeselt, kes on liiga palju kuulanud LP remix albumit “Recharged” ja põlvnenud nu-kid’ide ajastust, olles samas üdini ihu ja hingega Mirror Phase’i loomingus sees!

Olge musid ja ärge pikalt vihake,
DAWN :*

 

 

(Lugusid saab ka alla laadida juutuubi lehel oleva lingi kaudu😉 )

Lisa kommentaar

