’16 albumid #15/15 – Issues

Yo

Viimase aasta meeldejäävamate albumite nimekirja lõpus särab selle listi ainus reaalne uustulnuk minu silmis. Kui kõikide teiste artistide loominguga olin vähemalt mingiski kontekstis enne tuttav, siis Issues on bänd, kellest ma veel pool aastat tagasi midagi ei teadnud. Ega ma ausalt öeldes ka ei mäleta, kust ma nende avastamise peale tulin, kuid pärast seda ajahetke on “Headspace” mu telefoni playlist‘is vägagi mitmeid kordi tiirutanud.

Kuna ma bändi kohta midagi öelda ei oska, siis olen lasknud muusikal kõneleda. Lühikirjeldus ühest esmaemotsioonist seisis mu Facebook’i seinal umbes sellisena: “Justin Timberlake meets Atreyu” ja lisaks “bassisound on 2001 ja metalcore võtted on 2004“. See vist ütleb kõik. R’n’B elementidega vokaal ning üldine metalcore stiilis raiumine, sealjuures veidi matemaatilisi võtteid ja abstraktseid ülesehitusi ja saamegi muusika, kus on kõik olemas ja millega kunagi igav ei hakka. Siinkohal ma üleliia siiski ei ilusta, sest kohati on jäetud asi tooreks ja see tõesti kõlab nagu 00’ndate algus – seda mitte nostalgia mõttes vaid reaalselt. Aga tervik on nii kaasahaarav, et kuulamise ajal lased sa selle sujuvalt kõrvust mööda.

Plaadi eredamad hetked on “Hero”, “COMA” ja “Slow Me Down”. Ülejäänud plaat on suures osas piiride nihutamine nende lugude stiilipuhtusest väljapoole. Lühidalt võib öelda, et nu-nu-metal on sündinud!

Dawn

Lisa kommentaar

